افزایش رقم کالابرگ سه دهک اول به ۶۲۰ هزارتومان/ پرداخت حداقل یک نوبت دیگر کالابرگ برای عید یا ماه رمضان
“احمد میدری” از تامین منابع مالی مرحله پنجم کالابرگ خبر داد
رشد دو برابری پوشش کالابرگ در دولت چهاردهم؛ ۸۴ میلیون نفر مشمول شدند
افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای دو طرح تحول آفرین
بانک مرکزی: حد مجاز نسبت خالص داراییهای ثابت بانکی، حداکثر ۳۰ درصد است
سقف گرانترین پرواز ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان/ بلیتها از نرخ تعیین شده ارزانتر فروخته میشوند
یک عضو کمیسیون انرژی به نقل از وزیر نفت: وزیر نفت مخالف مصوبه جدید بنزینی دولت است
عارف: در صنعت نساجی باید به وضعیت پایدار برسیم/ مخالفت با واردات بی رویهبه گزارش پیک صنعت جنوب؛ این طرح با ثبت ۱۰۳٬۱۳۸ تماس از طریق کانالهای مختلف ارتباطی مانند مرکز تماس و اپلیکیشن موبایل، خدمات گستردهای به مشتریان سایپا و سایر مسافران نوروزی ارائه داد.
با افزایش ۱۲ درصدی ناوگان امدادی، نوسازی پایگاههای شبانهروزی با شارژر خودروهای برقی، راهاندازی انبارهای سیار برای تأمین قطعات و بهینهسازی فرآیندها، زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی را به ۳۲ دقیقه کاهش یافت.
همچنین، با تعمیر ۷۲ درصد خودروها در محل، رضایتمندی مشتریان به ۹۲.۸ درصد رسید. این طرح با پوشش جغرافیایی وسیع، حتی به مشتریان سایر خودروسازان نیز خدمات ارائه کرد و جایگاه سایپا را در خدمات پس از فروش تقویت نمود.
استفاده از فناوریهای نوین در نظارت با مشارکت مردمی، همکاری با نهادهایی مانند پلیس راهور و هلال احمر، مشارکت در پویش “نه به تصادف” و برگزاری جشنواره تخفیفی خدمات در محل از دیگر ویژگیهای این طرح بود.
اجرای موفق این طرح نشاندهنده تعهد سایپا به ارائه خدمات سریع و مشتریمحور است که اعتماد و رضایت مشتریان را به دنبال داشت.
دیدگاهتان را بنویسید