“احمد میدری” از تامین منابع مالی مرحله پنجم کالابرگ خبر داد
رشد دو برابری پوشش کالابرگ در دولت چهاردهم؛ ۸۴ میلیون نفر مشمول شدند
افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای دو طرح تحول آفرین
بانک مرکزی: حد مجاز نسبت خالص داراییهای ثابت بانکی، حداکثر ۳۰ درصد است
سقف گرانترین پرواز ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان/ بلیتها از نرخ تعیین شده ارزانتر فروخته میشوند
یک عضو کمیسیون انرژی به نقل از وزیر نفت: وزیر نفت مخالف مصوبه جدید بنزینی دولت است
عارف: در صنعت نساجی باید به وضعیت پایدار برسیم/ مخالفت با واردات بی رویه
بنزین سوپر با قیمت پایه فروخته شد/ تاریخ تحویل، ۸ آذرپس از نامه نخست سازمان حمایت از مصرف کنندگان به انجمن شرکتهای هواپیمایی ایران، این انجمن با ارائه یکسری توجیهات تصمیم به عملی کردن تصمیم خود داشت که سازمان حمایت در نامهای دیگر اجرا شدن تصمیم انجمن مذکور را غیر قانونی دانست. به گزارش ایسنا، پس از انتشار خبرهایی مبنی بر افرایش ۲۴ درصدی نرخ […]
پس از نامه نخست سازمان حمایت از مصرف کنندگان به انجمن شرکتهای هواپیمایی ایران، این انجمن با ارائه یکسری توجیهات تصمیم به عملی کردن تصمیم خود داشت که سازمان حمایت در نامهای دیگر اجرا شدن تصمیم انجمن مذکور را غیر قانونی دانست.
به گزارش ایسنا، پس از انتشار خبرهایی مبنی بر افرایش ۲۴ درصدی نرخ بلیت هواپیما توسط انجمن شرکتهای هواپیمایی ایران، امروز (چهارشنبه – ۱۴ ابان ۱۴۰۴) سازمان حمایت مصرفکنندگان طی نامهای از این انجمن خواست که قیمت بلیتها را افزایش ندهد و در صورت افزایش قیمتها نیز آنها را به همان قیمت قبل بازگرداند، در غیر این صورت مطابق قانون با آنها برخورد خواهد شد.
پس از نامه نخست سازمان حمایت از مصرف کنندگان به انجمن شرکتهای هواپیمایی ایران، این انجمن با ارائه یکسری توجیهات تصمیم به عملی کردن تصمیم خود داشت که سازمان حمایت در نامهای دیگر اجرا شدن تصمیم انجمن مذکور را غیر قانونی تلقی کرد.
سازمان حمایت در بخشهایی از نامه دوم خود به انجمن شرکتهای هواپیمایی نوشت:
«تصمیمات ۲۱ تیر ۱۴۰۴ شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، متاخر بر رای تاریخ ۲۱ آذر ۱۴۰۲ دیوان عدالت اداری بوده و به عنوان یک الزام حاکمیتی در اولویت اقدام توسط کلیه مراجع و دستگاههای مخاطب است.
لذا ضمن تاکید مجدد بر اعلام بازگشت قیمتها به وضعیت قبلی، لطفا مقرر فرمایید پیش از انجام هماهنگی لازم با دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار، شرکتهای هواپیمایی از انجام هر گونه بروزرسانی و تغییر قیمت بلیت پروازهای داخلی خودداری کنند.»
تصویر نامه دوم سازمان حمایت به انجمن شرکتهای هواپیمایی ایران:
